Foscam FI9821W zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Foscam FI9821W zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

MarceldeB 14-11-2014
Geschreven voor: Foscam FI9821W zwart

Veel ellende met deze camera gehad. Installatie met poorten openzetten op router ed vond ik erg ingewikkeld. Met hulp uiteindelijk gelukt. Na enkele maanden geen enkel beeld meer. Hij blijft maar zoeken naar het netwerk (ook met LAN).
Een vreselijke miskoop. Niet doen! Helaas geen garantie (laten importeren uit Amerika) Foscam Nederland gaat met garantie niet akkoord.

thnulden 02-02-2014
Geschreven voor: Foscam FI9821W zwart

Waardeloze camera. Wifi gedeelte erg zwak, geeft maar 2 streepjes sterkte, 5 meter afstand van modem, laptop geeft alle streepjes. Na een week valt verbinding helemaal weg. Power onderbreken en hij doet het weer voor een week. Teruggestuurd, kost €5, andere gehad, hetzelfde euvel. Ook op lange kabel valt verbinding na verloop van tijd weg. Forums op internet laten zien dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Oscar Natan 04-09-2013
Geschreven voor: Foscam FI9821W zwart

Een leuk geprijsde IP camera met allerlei handige functionaliteiten zoals bewegingsdetectie, notificatie per email met foto's, ingebouwde speakers en microfoon, mogelijkheid om een SD kaart te plaatsen en diverse andere functies. De installatie is lastig voor iemand die niets weet van IP adressen en router instellingen. Maar door wat youtube filmpjes te bekijken is het ook mij als niet zo ervaren persoon het gelukt om alles werkend te krijgen.

Beeldkwaliteit perfect (mits je wifi bereik in orde is) en de online software (via elke PC te benaderen) werkt goed en is makkelijk te begrijpen. Ook de gratis app om live beelden te bekijken, je camera te besturen, geluid te beluisteren en/of te spreken is allemaal mogelijk (zowel werkend gekregen op IOS en Android).

Jammer dat er geen SD kaart direct wordt bijgeleverd en er zit ook geen accu in de camera. Montage kit zit er wel allemaal netjes bij.

Al om al zeer tevreden en een goede prijs/kwaliteit verhouding naar mijn idee.

Wie weet raad 23-08-2013
Geschreven voor: Foscam FI9821W zwart

Veel ervaring met andere modellen van Foscam,Stuk beter beeld dan zijn voorgangers,alleen moeilijk te benaderen bij andere op de pc.

paulzwagerman 12-05-2014

Gewoon je port forward instellen op de router en dan komt het eigenlijk altijd wel goed, zeker met de nieuwe firmware die IE11 eigenlijk goed ondersteund en dus ook werkt in W8 en dan bedoel ik niet in de metro interface ;-)